Ելակետ լրատվականի նոր կայքը այստեղ
Երևան
01 / Հունիս / 2020


ԱՅՈ-ի լոգոյի շուրջ առաջացած սկանդալը ստվերեց մեկ այլ սկանդալ

«ԱՅՈ-ի լոգոյի շուրջ առաջացած սկանդալը ստվերեց մեկ այլ սկանդալ՝ դրամահավաքը։ Ըստ «հրավիրատոմսերի» նախնական հրավերի, դրամահավաքի կազմակերպիչները ենթադրում էին հավաքել մինչև 100 մլն․ դրամ՝ այնքան, ինչքան նախատեսում է օրենքի սահմանաչափը։ Սակայն դրամահավաքի մասնակիցների «գցվելու» պատրաստակամությունը գերազանցեց կազմակերպիչների սպասելիքները։

Ընթացքում պարզվեց, որ ավելի շատ փող է հավաքվում՝ 205 մլն․ դրամ, և Նիկոլ Փաշինյանը ստիպված եղավ իր խոսքում փոխել դրամահավաքի նպատակի ձևակերպումը, հայտարարելով, թե այն «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության ընթացիկ կարիքների համար է։

Այստեղից կարելի է անել երկու կարևոր հետևություն․

1․ Գործարարները շատ ավելի են վախեցած իշխանություններից, քան սպասում էր Նիկոլ Փաշինյանը և դեռւես պատրատեն ավելի մեծ մուծումների

2․ Տեսնելով գործարարների այս պատրաստակամությունը, չի բացառվում, որ հաջորդիվ կազմակերպվի Այո-ի քարոզարշավի համար դրամահավաք (հիշենք` պարզվեց, որ այս մեկը ուրիշ նպատակով էր), արդեն ավելի համեստ՝ 100 մլն․դրամի սահմանաչափով

Հ․Գ․ Տեսնենք մեր հպարտ գործարարները գոնե երկրորդ դրամահավաքից հետո ռիսկ կունենան հարցնել, թե իրենց մուծած գումարից ո՞վ է գրպանել լոգոյի համար նախատեսված 3 մլն դրամը»։

Քաղաքագետ Աղասի Ենոքյանը ֆեյսբուքյան էջից

դիտվել է 7003 անգամ

Ամենադիտված
Այսօր
Այս շաբաթ
Այս ամիս
Ելակետ լրատվական գործակալությունը Լոս Անջելես-ում
Ելակետ լրատվական գործակալությունը Մոսկվա-ում

COVID-19: Ի՞նչ է սպասվում մարդկությանը. այս մասին խոսել են դեռ 2006 թվականին

Էն, ինչ արվում է ՀՀ-ում կորոնավիրուսի դեմ, մեզ մոտ չեն անում. Գերմանիայում ապրող հայ (տեսանյութ)

ՀՀ դրոշը՝ Բրազիլիայում Հիսուսի արձանի վրա

Ցանկանու՞մ եք ունենալ առողջ և առանց ճարպերի մաշկ. N-ayva կենտրոնում սպասում են ձեզ

Էկոլոգիապես մաքուր արտադրանք «Amway» ապրանքանիշից

Քո անունով օծանելիք Lusin Parfume-ի կողմից